مدیرعامل شرکت ستاره عمران زمین با صدور پیامی دوازدهمین سالروز تاسیس شرکت را به کلیه مدیران ، کارکنان این شرکت تبریک گفت.

به نام خالق هستی بخش

دوازدهمین سالروز تأسیس شرکت ستاره عمران زمین را خدمت این خانواده بزرگ تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

       امروزه صنعت ساختمان یکی از بزرگ ترین بخش­ های اقتصادی موثر و پیشرو در این حوزه و بازار سرمایه می باشد و در زمره صنایع فرصت آفرین است که می تواند نقش به سزا و حیاتی در رشد و رونق فعالیت­ های اقتصادی ، افزایش تولید ناخالص داخلی و اشتغال زایی جامعه ایفا نماید. بی شک “شرکت ستاره عمران زمین” با در اختیار داشتن سرمایه های عظیم بالاخص بهره مندی از نیروهای انسانی کارآمد و مجرب و متعهد ، می تواند برای تداوم و اعتلای صنعت ساختمان در عرصه های ملی حضوری فعال داشته باشد.

امروز در حالی دوازدهمین سالروز تاسیس شرکت ستاره عمران زمین را گرامی می داریم که این شرکت  در یک سال اخیر به فضل الهی و به برکت همراهی و تلاش و همکاری بی وقفه همکاران گرامی از تلاطمات و فراز و فرود‌های گذشته، فاصله گرفته است.

آغاز پروژه های جدید در سال جاری، ورود به عرصه های جدید در صنعت ساختمان، بکارگیری فناوری های نوآور در شرکت و حرکت به سوی هوشمندسازی و همگام شدن با تکنولوژی روز دنیا در عرصه های مختلف در صنعت ساختمان با در نظر گرفتن نیاز روزافزون جامعه و توانمندی نهفته در “شرکت ستاره عمران زمین” و بکار گیری رویه های کارآمد جهت راهبری شرکت موجبات شکوفایی بیش از پیش را مهیا نموده است.

دستیابی به این اهداف با فراهم نمودن ساز وکارهایی از قبیل کشف و پرورش قابلیت ها و ظرفیت های موجود در شرکت، خودباوری و تخصیص بهینه منابع و بهره گیری از ظرفیت های متنوع و اتخاذ رویکرد مدیریت زمان و سرمایه و مهمتر از همه اعمال مدیریت متعهدانه و هوشمند و با مشارکت، انسجام و همگرایی، همراهی و همدلی تک تک شما همکاران عزیز میسر خواهد بود.

این روز بهانه ای است که تلاش صادقانه کلیه مدیران وکارکنان ارجمند شرکت را ارج نهاده و دوازدهمین سال حرکت و فعالیت مستمر را در کنار یکدیگر جشن بگیریم. اینجانب لازم می دانم در این روز بزرگ، مراتب قدردانی و سپاس خود را از تلاش بی دریغ یکایک شما عزیزان ابراز داشته و سعادت، کامیابی و سلامتی شما عزیزان و خانواده های محترمتان را از خداوند متعال آرزو نمایم. امیدوارم با تلاش و کوشش مضاعف و با همدلی و وفاق بتوانیم گام های موثرتری در تحقق برنامه ها، اهداف و ماموریت های شرکت برداریم.