[vc_row][vc_column width=”1/2″][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

اعضای محترم هیئت مدیره صندوق بازنشستگی کارکنان بانک‌ها در تاریخ ۹۸/۱۰/۲۲ ضمن حضور در جمع مدیران شرکت ستاره عمران زمین، از تعدادی از پروژه‌های شرکت بازدید نمودند. مدیران محترم صندوق در خلال این بازدید که در فضایی گرم و صمیمی برگزار شد ضمن قدردانی از فعالیت‌های صورت گرفته در سال‌های گذشته، بر لزوم حضور پررنگ شرکت در این صنعت تاکید نمودند و بیان داشتند شرکت می‌بایست جهت دستیابی به این منظور نسبت به تعریف پروژه‌های جدیدتر مطابق با شاخص‌های مد نظر صندوق تلاش نماید.

آقای مهندس امامی، مدیرعامل شرکت نیز ضمن سپاسگزاری صمیمانه از مدیران محترم صندوق بابت حضور در محل پروژه‌های شرکت، بیان داشتند تمام تلاش هیئت مدیره و کارکنان شرکت ستاره عمران زمین سودآوری هر چه بیشتر و ایفای تعهدات در جهت نیل به اهداف ارزشمند صندوق بوده است. ایشان همچنین ابراز امیدواری نمودند تا در آینده‌ای نزدیک شاهد رشد و بالندگی هر چه بیشتر شرکت باشیم.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_gallery interval=”3″ images=”2607,2609,2709,2711,2712,2710,2690,2687,2693″ img_size=”large”][/vc_column][/vc_row]